A termékek kézbesítése

A termékek kézbesítése

A kipco.hu weboldalon forgalmazott termékeket kizárólag futárszolgálattal kézbesítjük. Olyan megbízható partnerekkel működünk együtt, mint a FanCurier, a Sameday és a Cargus, hogy a megrendelésedet a lehető leggyorsabban eljuttassuk hozzád. Egy szoftvert használunk, amely valós időben elemzi a futárszolgálatok teljesítményét, és automatikusan ahhoz a futárhoz rendeli a csomagot, aki a leggyorsabban kézbesít az adott területre.


Futárszolgálattal történő kézbesítés

Az Eladó vállalja, hogy a Megrendelő által megrendelt termékeket Magyarország területén belüli szállítási címre küldi. A megrendelések általában legfeljebb 2 munkanapon belül kerülnek kézbesítésre, a kipco.hu egyik képviselője által történő visszaigazolás után, a termék raktárhelyének függvényében.


Szállítási díj:

1.185 Ft országosan (településtől függetlenül)


Ha a Megrendelő nem található a megadott címen, a futár felveszi vele a kapcsolatot, hogy egyeztessenek egy új kézbesítési időpontot.

Ha 7 naptári napon belül nem sikerül a kézbesítés, a csomagot visszaküldik az Eladónak, és a rendelést törlik. A Megrendelő újra leadhatja ugyanazt a rendelést, de az új szállítás költségeit már neki kell viselnie.

Amennyiben a szállítási határidőt nem lehet betartani, az Eladó tájékoztatja a Megrendelőt a becsült kézbesítési időpontról. Ha a Megrendelő nem fogadja el az új határidőt, a rendelést törlik.


Nyomatékosan kérjük, hogy a csomag átvételekor figyelmesen ellenőrizd a termékek állapotát és tartalmát!
A sérülésekre vagy hiányokra vonatkozó panaszokat kizárólag a kézbesítéskor, a futár jelenlétében felvett hivatalos jegyzőkönyv alapján tudjuk elfogadni. Bármilyen későbbi reklamációt nagyon nehéz lesz kezelni, mivel a futárszolgálat nem vállal érte felelősséget.